I tell you this Tommy

Det var roligare innan.




En ny vecka. Eller det är ju redan onsdag.
I måndags small det, men jag känner mig nöjd med det jag gjorde. Såklart skulle ja kunnat göra det bättre, men med tanke på att jag var nervös och lite halvt borta, så jarå. Jag är nöjd!
Och vi får väl helt enkelt se i höst.. ;)

Och våren är verkligen, verkligen här.
Jag invigde studsmattan i lördags, och nu så hoppas ja inte på den. Nu solar jag!
Det står att det är 16 grader ute, men det känns som om det är 20! Det är riktigt gött att bara jäsa! Tomat ?! Det får man räkna med ;)
JAG ÄLSKAR VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅREN!

Nu ska ja forstätta min musikrensning på datorn och även bland bilderna, för de ska sparas.
Sånt man bara måste göra...

Hejsvejs och njuuut i solen! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0