Dreams are comming true?

Ni vet, just nu så känner jag bara hur gärna ja vill gå estetiskt.
Det är min dröm, att få leva tre år i musik, gå estetisk linje på gymnasiumet.
Och nu är jag så nära! Jag har kommit in på mina betyg, men det behövs lite till. Jag ska spela fiol, ja ska spela lite piano o sjunga. Jag hoppas att jag kommer klara mig!
Vad gör jag om jag inte gör det? Då har min dröm liksom gått i kras!
Jag drömmer inte om att bli känd eller popstjärna, för då vore de ändå inte krossat. Jag skulle haft mina chanser kvar. men nu iden här sitsen jag är i...
JAG MÅSTE KOMMA IN!
På måndag gäller det. Jag ska dit, göra gehörsprov och mitt spelprov.  
Och jag ska lyckas!

Kommentarer
Postat av: Jenny

DU SKA LYCKAS !

2008-04-19 @ 11:51:57
URL: http://jespettersson.blogg.se/
Postat av: poff

you can do it.
DU VET DET!!!
ska göra allt jag kan göra för dig.
om någon förtjänar att komma in är det du.

2008-04-19 @ 21:52:39
URL: http://poffy.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0