Dagens: Five for fighting - All I know

OBS! INLÄGG FÖR DEN 20 OKTOBER!
image2

En sak ska ni få lära er utav mig.  Jag är helt galen i musik. Det verkar kanske lite dumt att säga så här, men det är så sant: jag skulle inte kuna leva utan musiken. Att bara drukna i musik, det är min grej.
I dag har jag inte bara drunkat i sången, utav även snyggingen.
Låten är verkligen helsoft, går i lugnaste tempot typ och är bara så fiin. Kommer från Lilla kycklingen. Naaw, det är en söt film :)  Och så är låten värsta romantisk, sådär sockersöt. Haha, vad tjejig ja är. Men måste säga att idag har jag missbrukat andra låtar också, tillexempel Kent - Ingenting. Är den för bra eller? Iaf så är den sjukt bra! Och Foo Figthers - The Pretender. Mma! I like ^^ och Nelly Furtado - In God's hands. Yeah. Softish.  


And the ending always
Comes at last
Endings always
Come too fast
They come too fast
and they pass too slow
I love you
and thats all, its really all I know
Five for fighting - All I know

Mömmakardemömma, det tkr ja om.
Igår vare idol. Varför åkte Gathania ut? Ja som precis har fått respekt för henne!
Ut med Picasso, Amanda och Sam , så blir allt bra! För vad i hela friden har hänt med Amanda? Hör ni inte att hon sjunger så in i norden falskt? Från början till slut ungefär, och juryn: å det här var det bästa utav dig Amanda.
Ursäkta? HALLÅ? Vet dom verkligen vad tävlingen handlar om? 
Ajja, orkade inte titta på hela Idol, känns lite uttjtatat.. och dessutom är det ju bara Christoffer jag hejjar på, till fullo ;)

Ikväll ska jag leka med några tjejer ja tycker om. Mmmm, mina vänner är gooa, så dt blir trevligt. ^^ Var på Ica nyss å köpte godis. Expediten tittade lite extra på mig, eller är det bara en naturlig känsla när man går med en chipspåse , två påsar godis och annat onyttigt ?! Iaf är allt ordnat inför kvällen, har ju bakat en kladdkaka, och tro mig: jag kan baka kladdkaka jag.. Göra så där smarrigt och kladdigt och allt vad det nu ska vara ;) Så nu ska ja ta det lilla lugna. Titta på Grey's Anatomy, för det är sjukt spännish. Plus ska se om ja får ordning på den här sidan, vore ju skoj, eller vad säger ni ? ;)

Jag tänkte föresten på en sak, varför hette jag smurfhits? Ja är ju inte blåare än någon annan :O
Vill ni veta? haha, ja är så löjlig, men jag älskar min smurfhits skiva, coolast musik liksom, det jag diggar hårt. Och det är ju typ det ja skriver om här, det jag diggar hårt!  Men, jag insåg att smurfhits kanske var fööör eget. och gracekarry är ju också eget "I tried to be like Gracekarry, mmmm"

Tack för mig, tror inte några läser det här än, men jag ska göra PR så det ska nog lösa sig ;) höhö.
/ Karin - All I know.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0