Dagens: kom ihåg mig då

26 november
image17

Idag, dagen då stora snöflingor har fallit ner från himmelen och lagt sig som ett vitt täcke på marken har vi fått reda på hur det blir. Ja, nu vet vi, vem som blir Lucia. Och glad är jag. Det räcker att säga så tycker jag allt ^^
Det är så härligt när det snöar, på riktigt. Då snön verkigen lägger sig. Fy och fasa för snö som smälter samma sekund som det kommer ner, det är inte kul, men därimot , ååh !! Fast det för ju med sig en massa hemskt som snöbollskrig! Jag tål det verkligen inte! Iaf inte i busskön.. haha! :D
Fast snö som sagt för hundrade gången. GATSCH! qaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa (skrivet av katten, måste spara!)
Och det hör ju till, vi närmar ju oss nu, hur många gånger har jag inte skrivit det? Men nu menar jag det! JULEN!
Vi har jullåtar i orkestern att spela.. Jag försökte mig på dom nyss, men hamnade här. Ibland är msn så mycket trevligare även om det är det tråkigaste och uttjatade nöjet... Men ibland måste man bara få sitta och nearda. För det är då man kan verkligen kännan att jag är så glad för att jag finns till,haha, får man ha sån självkänsla? Men jag är verkligen det, för annars skulle ja inte kännt så många människor! Och jag skulle inte få försöka att vara den där stöttande tjejen som alltid finns där, fastän jag kanske itne alltid lyckas. Men bara så ni vet, jag försöker alltid och jag vill verkligen er alla ert bästa! Jag tycker verkligen om att få finnas till och hjälpa till, så att säga. Jag villv erkligen hjälpa dig att motstå dessa onda krafter som försöker få dig att gå över gränsen tex! Jag menar inte er alla med det här inlägget, det är speciellt riktat till några, några somär sådär sjukt underbara men kan inte förstå det! Om de ändå förstod och skulle inte behöva att försöka att gå över gränsen, det är odm ändå inte värda! De är värda så mycket bättre!
You're Loved!


Haha, ser på min katt! Tänk hur det kan finnas så mycket energi i en sån liten kropp! (så skriver man alltid om barn, men tänk på djur också!) Just nu leker han med ett hårspänne. Hallå: Ett HÅRSPÄNNE! Haha.  Underbar är den lilla kraken iaf´:)
Förut föresten såg jag på The OC på tv. Från första säsongen, första avsnittet.. Fy vad bra det är då! Ja saknar det verkligen. Även om det spårade ut mot slutet så är det ju det den första serien jag följde från beginning to the end. Ryan och Seth, så söta är dom. Och Summer och Marissa. Haha. jag saknar dom verkligen. Så ska försöka att följa det nu in the future.. Undra om man kan få för mkt utav tv? :O haha

Ajja, ska ta och spela en trudde på fiolan igen. Kan behövas.. :) OCh de här gymnasievalen (för att ja kom in på det ämnet nu).. Usch det är jobbigt! Ha det fint ni! Ska lyssna på Winnerbäck, eller Winterdäck haha. Gammal låt, men bra är vad den är. Kom ihåg mig då.

När det blir varma sommardar
Kom ihåg mig då
När vinterisen ligger klar
Kom ihåg mig då


/ K. Även om jag blir gammal och senil kommer jag alltid att minnas dig.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Blev du lucia? :D

2007-11-26 @ 19:44:33
URL: http://mylifeline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0