Dagens: It's christmas eve babe

2 november
image8

Först av allt vill jag tillägna ett TACK åt Lovisa. Hon gav sån fin kritik om min kära blogg, sånt där man blir alldeles varm utav :). Hon sa att det är roligt att läsa min blogg! Woho! Vilken lycka! Dels att veta att någon läser bloggen och att den som läser bloggen tycker det är kul. Undantag från allt The Ark. Haha. Jag ber så mycket om ursäkt.. Kanske ska tona ner om det lite, men det här är ju min blogg om musik, film och ja allt i mössan.. Men jag ska..jag ska..


Idag så är det packa som står på listan. Shit vad löjligt det känns, liksom: PACKA ?! Jag ska till Linköping, jag är ju nästan granne med Linköping.. men om man ska bo där över en helg så är det ju såklart att det ska packas.
Men jag gillar inte det där med att packa. Antingen blir det för lite, eller för mycket. Ja, antingen glömmer jag pyjamas, tandborste och nån t-shrit eller så. Om det blir för mycket har jag med mig 10 t-shirtar för 2 dygn och då så klagar alla på att jag har en sådan stor väska. OMG! Vad ska jag göra! Vilka komplex jag har!
Packningskomplex. Det är inte lätt ska ni veta! Men en stor väska blir det, och förhoppningsvis kommer allt behövas, är ju surt om det ligger i väskan och typ ruttnar..
Det känns också så bra att åka på det här, det känns så självständigt! Jag menar, jag åker själv för att träffa peopls,  bestämde helt själv efter vad jag ville utan att låtas påverkas av andra. Det ska bli så kul!
Tänk vad stor jag håller på att bli. "Karin, den självständiga" ååh! Synd att man inte kan åka för långt självständigt utan att det blir kaos.. :/
Men en del av mig vill åka til Vision också, i Värnamo. Martina, Louise, Wiktor, Elin, Becka, Simon, Lukas, Fred, bl.a. Men er måste ja få se snart i vilket fall! En sådandär Rydaholm/Värnamo/Vadstena träff igen. Mums.

Men jag har fler planer idag, måste börja packa ner studsmattan. Eller ja mamma tyckte det var dags nu..
Jag som packade upp den igår, och har hoppat typ en gång på den sedan dess. Vilken förbrukare jag är av min studsmatta känner jag. (Inte lustigt att jag är som jag är och ser ut som jag ser ut :P). Iaf får se om jag "hinner". Jag ska ju packa klart, äta, locka hår, kanske studsmattan, och gör amig snygg och sen åka.. Ja tror inte ja hinner faktiskt...

Vet ni det är 1 månad och 22 dagar till julafton. åå vad jag längtar: December är verkligen helt underbart! Lyssnar på Håkan Hellström - Fairytale of New York nu. Ryspys.
Julkalendern (hoppas det är en bra julkalender i år) , julshopping. Å det finns nog inget bättre än det. Gå runt och svettas på stan i för tjocka kläder bland allt för mycket folk. Många påsar, söliga paketinslagare, gratis glögg och pepparkakor, julmusik överallt. Det är så ååh! Såg här om dan på tven en serie som slutade med att en kille spelade holy night på trumpet. Det var så fint, jag bara rös och kände JUL JUL STRÅLANDE JUL, kom till mig!
Jag älskar ju julen så übermycket! Gnistrande snö! Älskar älskar älskar älskar det!

And the bells were ringing
Out for Christmas Day


Men nä ni, ska jag kanske ta mig i kragen och göra det jag ska göra? Packa och just det ja! nu kom ja på en till sak! Städa rummet var det också... Shit, hur ska jag orka?!
Å JUST DET! Undrar en sak här på bloggen, om ni kanske vet ? Det står på statistik att det finns "unika besökare" Vad innebär det? Och vad innebär det med "Antal sidvisningar"? Eller jo, det kan jag nästan räkna ut med lillfingret... Men vilka är ni som är mina unika besökare, och vilka är det som brukar kolla på mina sidvisningar?
Ni kan ju typ kommentera det? Skriva: Tja! Jag har läst din blogg / Nisse (eller vad du nu heter). haha. Och ge mig lite kritik. Gillar kritik, bra som dålig. Säger som idolarna "Jag kan inte göra något annat än att ta åt mig och försöka göra det bättre" Haha. Missar Idol ikväll, men HEJA CHRISTOFFER!!! och UT MED DIG SAM ELLER PICASSO!
Får se om tjejslakten fortsätter... Nån kan få uppgiften att smsa mig ikväll om vem som slaktades! Tack för att du ställer upp :D Fint du..

/ Karin. God jul!
image9
PIPPI LÅNGSTRUMP ÄR DEN BÄSTA I VÄRLDEN!

Kommentarer
Postat av: poff

unika besökare tror jag är såna som är inloggade (medlemmar på blogg.se) och kollar in din blogg. de andra är ju ALLA besökare.. :P men det visste du säkert.
jag är STOLT stamkund (huh?) på din blogg (A) bara så du vet ^^

2007-11-03 @ 13:01:12
URL: http://poffy.webblogg.se
Postat av: Lovisa

Åh, vad snäll du är Karin! Tack! Sånt blir man också varm av, ända in i hjärteroten! :)

2007-11-04 @ 22:41:35
URL: http://mylifeline.blogg.se/
Postat av: Onkelborg

Kul blogg! :)

2007-11-08 @ 00:57:50
URL: http://onkelborg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0