Dagens: Gently pouring in my soul

1 november
Samuel Ljungbladh

Okej, jag är full utav skitsnack, okej?
Jag skrev att jag skulle vara flitig här.. Jag lyckas så bra! Och det ursäktar jag för!

Förövrigt, det är HÖSTLOV! Och jag älskar det verkligen, även om det är torsdag idag, och imorn är det fredag, efter det är det lördag och sen kommer söndag och sen kommer skola... Nu ska jag inte gå händelserna i förväg här, det är ju inte så kul. Istället ska jag berätta om mitt händelsefyllda lov.
Jag åkte på körläger fredag-söndag. Mmm, Det tyckte jag om. Trevligt peopls och snygga killar och goda vänner. Allt man behöver för en riktigt lyckad helg ;) Och som grädde på moset var det en mycket trevlig kvällssamling där man utan tvekan kunde att känna att det finns en högre makt. Woaw. Ösgötagården är verkligen speciell för mig. Inte bara för Therese, körledaren, utan även för mig. Jag kommer ihåg att det var där jag tog mitt beslut, mitt beslut över hur jag är idag, hur jag lever idag, vad jag tror på osv. Så det är inte bara Therese som kommer dit och känner att "Det här är platsen jag känner mig hemma", det gör även jag. <3
På söndagen sjöng vi i Ryttargårdskyrkan i Linköping, och dit kom världens bästa syskonpar som jag blir så otroligt glad av att se! Ni gör mig glad ända ut i tårna!
I vilket fall sjöng vi Samuel Ljungbladhs "Your Love". Shit vad mäktig den är, och med Andrea som solist, Man! it can't be better! Om ni inte vet vem Samuel Ljungbladh så är det han, den där grymma sångaren i Let's Dance. And he's rock!

Your love, amazez me, totally.
Like a fountain, gently pouring in my soul.      
Your love, seems to me: perfectly
Like a warm breeze winter summer spring or fall

/ Your love - Samuel Ljunbladh


I måndags så slappade jag, ja hjälp vad jag slappade. Jag sov tills jag vaknade klockan 1. FIck chocken: WOOT?! Är klockan SÅ mycket ? Haha. Som det kan gå vetnivad.. I vilket fall så blev det film den dagen. Beyond the sea med bl.a Kate Bosworth, Orlando Blooms ex ;) Den var la sisådär, lite svår att hänga med i, men grym filmmusik. Frank Sinatras - Beyond the sea.. Den tkr jag allt om :)

I Tisdags var ja i Linköping och shoppelishoppa. Var på H&M 5 gånger, och den femte gången då slog jag på stort. 1 jacka, ett par leggins (haha, mina sprack förra veckan :O), ett strumppaket och ett halsband (värsta megaköpet!). Sen så drog ja en repa på Kicks och där kostade min mascara 99 spänn (ord. 149). Jag svävade på rosa moln, vilket kap! haha. Sen när jag kom hem så tittade jag på Hairspray. Visserligen så var det hemsk dålig kvalité, men jag tror att jag skulle älskat den om det vore som så att rollerna inte vore suddiga.. ;)
Plus att ens självförtroende höjs med 13%Zac Efron kysser den man inte skulle kunna tänka sig (förlåt, kanske :/). Man får då ett hopp att, om det är henne då kanske det finns en chans att någon extrem snygging kan se mig? (A) Haha, önsketänkande..
Ska nog ta och se den filmen igen, och förhoppningsvis så kan man se hur snygga och inte suddiga alla är!
Dessutom var ju Amanda Bynes med, och ja vet inte om det var hon som sjöng med om det var det så säger jag OH man! Det gjorde hon bra nämligen! Snacka om styrka i rösten, haha. Gött kött.

Onsdag, det var i går det. Jag satt mest och nördade framför datorn. Flabbade som ett odjur till en youtube film där Ola salo intervjuade resten utav The Ark. http://www.youtube.com/watch?v=pprluWfI2VY
Det är nästan ett måste att titta på, iallafall om man tycker The Ark är bra och har Ola Salos humor.
"Han är så sexig och så smart" . Asgarvar åt det fortfarande.. :D

Idag så har jag läst.. "Vägen till Jerusalem" utav Jan Gilloou. , äsch vet inte hur det stavas.
Min bror har tjatat om att den boken är ju sååå bra. öh, ja tkr den är konstig att komma in i, men det ska det väl vara värt enligt honom.. Sen har jag promenixat. Kvittar vad Wiktor säger om att det inte funkar, I do it anyway ;)
Jag vill att Ola ska säga att jag är sexig och smart hahaha.

I morgon ska jag till Linköping, träffa Flahultare, (iaf de få som kommer dit) och så ska jag röja loss. najsigt värre.
Sen ska ja sova hos det kära syskonparet, som ja förövrigt MÅSTE ringa nu!
Ja känner att dagens blogg blev ganska personlig och ointressan. Antar att ni inte bryr er om mina dagar till 100 prolle.. Haha, men det här är gött, låta fingrarna glida över tangentbordet och sen tralla iväg..:)
Trallala, trallala. Det gillar jag allt. Tralla.

Nu ska jag byta ämne helt. Det tycker jag också om.
Ni vet Lamont, nä ni kanske inte vet, men jag vet.. Iallafall LAMONT HAR SLÄPPT EN SKIVA! Och den är gratis på piratebay! (nu kanske ni tänker, ööh piratebay är olagligt! Men Lamont har ju gått med på det, så hallå IT'S GREAT!). Iaf är den skivan så där sprudlande glad som bara en Lamont-skiva kan bli! Ja älskar dom verkligen! Jag ser dom bara på scenen (31 augusti, förband åt The Ark) och de är så där glada och smaskiga och glada igen!
De sprider verkligen glädje jaa och hela skvian sprudlar utav glädje. Mmm! Mummanskardemumman.
och Kristofer (med faktiskt bara ett F) är så trevlig.. Han snackade med oss efter den där underbara konserten då man stod och skakade av att se världens bästa band på scen! (vi snackar om arken..) Han är ju dessutom från Skänninge, msåte faktiskt medkänna att det är status, då jag går i skolan där  men förvövrogt är ju inte den staden nåt att skryta om, höhö. Schweintrevligt.

Men nu ska jag ringa! Ha de fint ni!
/ Karin. Why do you forgive me for the things I do?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0