Dagens; It takes a fool

20 december
image24
http://www.youtube.com/watch?v=v89_H8erTeQ&feature=related
En ashärlig video! Tommy Körberg och Ola Salo rockar loss tillsammans!
Härlig syn & bra är de också ;)
Ja förstår mig inte på Ola. Han är så snygg och så bra. Hans röst är grym! Fatta att jag har sett honom live! :D



Nu är det jullov!
Jullov, jullov.
Av mer läxorna
Jullov, jullov
På med pjäxorna
Jullov Jullov
kul, kul kul.
Julen är kommen bomfadderalla,
Tomten är vaken
HEJ PÅ DIG!
Titta det sönar, bomfadderalla
 på Andersson och Pettersson och Lundström och mig ;)


Skönt är det :) Ohja.
Nu ska det bara slappas, och nu ska ja baka julgodis. Iaf lite, sen så blir det mer i helgen :)

Tittade nyss på Tomten är far till alla barnen.
Haha, vilken rolig film alltså: "Man ger inte gröna pingviner till folk man inte känner"...
Jag som hade tänkt att ge gröna pingviner till alla i julklapp ;)
Soft såklart.

God Jul på er!
Fast det kanske kommer nåt litet inlägg innan det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0