Dagens: I'm Sorry, He's Mine

16 december
image23

Skulle inte klara mig utan Les Choristes-musiken.
Jag älskar den och jag får vara hur töntig jag vill, att jag lyssnar på Gosskör musiken men det är så vackert. Grymt vackert. <3 Om ja ändå förstod.. Franska är inte min grej. 
 

Tack för att du överlevde natten <3 You can do this! Du kan klara av det här!


Miss Li, superhärlig är hon.
I'm Sorry, He's mine (om det ändå vore sant) är bara en utav hennes sprallisar.
En annan underbar är Why don't you love me. (om du ändå kunde)
Ja ber er verkligen, lyssna på henne!  Hon är glädje.
Även om min lycka inte är på topp just nu. Det är inget farligt, ja lovar er, men man kan inte vara 100 % glad jämt.. 
Så det är tur att ja har min gosskör och vois sur ton chemin.
Vill nån översätta?

Adjöss folk.

Kommentarer
Postat av: bäxx.

typ; se din väg, betyder "vois sur ton chemin":)
pöss påre!

2007-12-17 @ 15:22:25
URL: http://beccis.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0